אקדמיית 2100: הכל אודות תוכנית הלימודים החדשה שהשקתי

אקדמיית 2100

אני בטוח שבתקופה האחרונה את מקבלים המון הודעות ופרסומות ביוטיוב על אקדמיית 2100 והמקצוע החדש שאני מלמד ואתם בטח שואלים את עצמכם על מה הוא מדבר?

אז לפני שאני אתחיל לדבר איתכם בכלל על תוכנית הלימודים המטורפת שלי אקדמיית 2100, בואו נבין מה זה אומר להיות בכלל משווק דיגיטלי.

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא השימוש באינטרנט, מכשירים ניידים, מדיה חברתית, מנועי חיפוש וערוצים אחרים כדי להגיע לצרכנים.

חלק ממומחי השיווק רואים בשיווק דיגיטלי כמאמץ חדש לחלוטין הדורש דרך חדשה להתקרב ללקוחות ודרכים חדשות להבנת התנהגות הלקוחות לעומת השיווק המסורתי הישן.

בעידן של היום שיותר ויותר אנשים מבלים מול הטלפון הנייד והמחשבים, הדרך המהירה להגיע אליהם היא באמצעות הדיגיטל.

ישנן המון יתרונות בשיווק דיגיטלי ופלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל יוטיוב ואחרות עוזרות לנו לדעת מי הצרכנים שלנו ולהגיע אליהם במהירות.

ההיתרון בשיווק בדרך החדשה שהוא הרבה יותר זול לעומת השיווק המסרותי הישן, כגון טלוויזיה, רדיו שלטי חוצות ועוד.

ההיתרון המשמעותי הנוסף לשיווק באינטרנט הוא שאנחנו יודעים שאנחנו משווקים לקהל ספציפי שמעוניין במוצר או בשירות אותו אנחנו מספקים.

לעומת שיווק ישן בו אנחנו יכולים לעשות פרסומת בטלוויזיה ונכון אנחנו נחשפים להמון אנשים, אבל שאלת השאלות, האם הם באמת קהל היעד שלנו?

האם אלא האנשים שאנחנו בהכרח רוצים להגיע אליהם?

2100 כנס בעלי עסקים בדרום לשיווק דיגיטלי
2100 כנס בעלי עסקים בדרום לשיווק דיגיטלי

בואו נצלול קצת יותר לעמוק ונבין כיצד הדברים עובדים.

הבנה עמוקה יותר של שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי מכוון לפלח מסוים בבסיס הלקוחות והוא אינטראקטיבי.

השיווק הדיגיטלי נמצא במגמת עלייה וכולל מודעות תוצאות חיפוש, מודעות אימייל וציוצים מקודמים – כל דבר שמשלב שיווק עם משוב לקוחות או אינטראקציה דו כיוונית בין החברה ללקוח.

שיווק באינטרנט שונה משיווק דיגיטלי.

שיווק באינטרנט הוא פרסום שנמצא אך ורק באינטרנט, ואילו שיווק דיגיטלי יכול להתקיים באמצעות מכשירים ניידים, בפלטפורמה של הרכבת התחתית, במשחק וידאו או באמצעות אפליקציית סמארטפון.

במצבים של שיווק דיגיטלי מכונים בדרך כלל מפרסמים כמקורות, ואילו חברי המודעות הממוקדות מכונים בדרך כלל מקלטים.

מקורות מכוונים לעיתים קרובות לרסיברים ספציפיים ומוגדרים היטב.

לדוגמה, לאחר שמקדולנדס האריכו את שעות הפעילות שלהם הם היו צריכים לעדכן את הלקוחות שידעו באיזה סניפים זה קורה ויפקדו אותם בשעות הלילה המאוחרות.

החברה התחילה לעשות מודעות דיגיטליות המיועדות לאלא בעלות שעות עבודה ליליות או מטיילים.

מכיוון שהחברה ידעה שהאנשים הללו מהווים חלק גדול מהעסק שלה בשעות הלילה המאוחרות.

מקדונלד'ס עודדה אותם להוריד אפליקציית Restaurant Finder החדשה, באמצעות מודעות שהוצבו בכספומטים ובתחנות דלק, כמו גם באתרים שידעה שלקוחותיה פוקדים בלילה.

איזה סוגי ערוצי שיווק יש?

שיווק אתרים

אתר אינטרנט הוא מרכז היסוד של כל פעילויות השיווק הדיגיטאלי.

לבד, מדובר בערוץ חזק מאוד, אך זהו גם המדיה הדרושה לביצוע מגוון קמפיינים שיווקיים ברשת.

אתר אינטרנט אמור לייצג מותג, מוצר ושירות בצורה ברורה ובלתי נשכחת.

זה צריך להיות מהיר, ידידותי לנייד וקל לשימוש.

פרסום באמצעות תשלום לפי לחיצה (PPC)

פרסום PPC מאפשר למשווקים להגיע למשתמשים באינטרנט במספר פלטפורמות דיגיטליות באמצעות מודעות בתשלום.

משווקים יכולים להקים קמפיינים של PPC בגוגל, בינג, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט או פייסבוק ולהציג את המודעות שלהם בפני אנשים המחפשים מונחים הקשורים למוצרים או לשירותים.

קמפיינים של PPC יכולים לפלח משתמשים על סמך המאפיינים הדמוגרפיים שלהם (כגון לפי גיל ומין), או אפילו למקד את תחומי העניין או המיקום הספציפי שלהם.

פלטפורמות ה- PPC הפופולריות ביותר הן מודעות גוגל ומודעות פייסבוק.

שיווק תוכן

מטרת שיווק התוכן היא להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות שימוש בתוכן.

בדרך כלל התוכן מתפרסם באתר ואז מקודם באמצעות מדיה חברתית, שיווק במייל, קידום אתרים או אפילו PPC.

הכלים של שיווק תוכן כוללים בלוגים, ספרים אלקטרוניים, קורסים מקוונים, אינפוגרפיקה, פודקאסטים וסמינרים מקוונים.

שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל הוא עדיין אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי היעילים ביותר.

אנשים רבים מבלבלים בין שיווק בדוא"ל לבין הודעות דואר אלקטרוני זבל, אבל זה לא מה שיווק הדוא"ל קשור אליו.

שיווק בדוא"ל הוא המדיה ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך או האנשים המעוניינים במותג שלך.

משווקים דיגיטליים רבים משתמשים בכל שאר ערוצי השיווק הדיגיטלי כדי להוסיף לידים לרשימות הדוא"ל שלהם ואז, באמצעות שיווק בדוא"ל, הם יוצרים משפכי רכישות ללקוחות כדי להפוך את אותם לידים ללקוחות.

שיווק ברשתות חברתיות

המטרה העיקרית של קמפיין שיווקי במדיה חברתית היא מודעות למותג ויצירת אמון חברתי.

ככל שתעמיק יותר בשיווק במדיה חברתית, אתה יכול להשתמש בו כדי לקבל לידים או אפילו כערוץ מכירה ישיר.

שיווק שותפים

תמיד יהיה לי מקום לציין את התחום הזה, החשיפה שלי לתחום השיווק עזרה לי מאוד בתחילת דרכי באינטרנט.

שיווק שותפים הוא אחת הצורות הוותיקות ביותר של שיווק, והאינטרנט הביא חיים חדשים למצב המתנה הישן הזה.

עם שיווק שותפים, משפיעים מקדמים מוצרים של אנשים אחרים ומקבלים עמלה בכל פעם שמתבצעת מכירה או מוביל הובלה.

חברות ידועות רבות כמו אמזון כוללות תוכניות שותפים שמשלמות מיליוני דולרים בחודש לאתרים שמוכרים את מוצריהם.

מה הם האתגרים שעומדים בפנינו כשאנחנו עושים שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי מציב אתגרים מיוחדים עבור ספקי החברה.

הערוצים הדיגיטליים מתפשטים במהירות, ומשווקי הדיגיטל צריכים להתעדכן באופן שבו הערוצים הללו עובדים, איך הם משמשים את מקלטים וכיצד להשתמש בערוצים האלה כדי לשווק ביעילות את המוצרים והשירותים שלהם.

בנוסף, קשה יותר לתפוס את תשומת ליבם של מקלטים, מכיוון שמקלטים מוצפים יותר ויותר עם מודעות מתחרות.

משווקים דיגיטליים גם מוצאים אתגרים לנתח את כמות הנתונים האדירה שהם תופסים ואז לנצל מידע זה במאמצי שיווק חדשים.

האתגר של לכידת ושימוש בנתונים ביעילות מדגיש כי שיווק דיגיטלי דורש גישה לשיווק על בסיס הבנה עמוקה של התנהגות הצרכנים.

לדוגמה, היא עשויה לדרוש מחברה לנתח צורות חדשות של התנהגות צרכנית, כגון שימוש במפות חום באתר כדי ללמוד עוד על מסע הלקוחות.

אחרי שהבנו מה זה שיווק דיגיטלי ואיך כל התהליך עובד, מה האתגרים שעומדים בפנינו ואיזה אפשרויות יש לנו להתפתח בעולם הזה, אני רוצה לדבר איתכם קצת על אקדמיית 2100.

מהי אקדמיית 2100?

אקדמיית 2100 של הדר אשוח ושלו יפרח
אקדמיית 2100

זוהי אקדמיה שהשקתי ביחד עם השותף שלי שלו יפרח, בה אנחנו מלמדים אתכם מקצוע חדש לגמרי, מקצוע שצובר תאוצה בשנים האחרונות ויש לו ביקוש גדול.

לפי כל ההקדמה שעשיתי אני מבין שאתם בטח כבר יודעים על איזה מקצוע מדובר, והוא להיות משווק דיגיטלי בעולם האינטרנט ולשלוט בכמה שיותר פלטפורמות.

מה שמיוחד אצלנו אנחנו מלמדים אתכם ממש את הכל שליטה בכל פלטפורמות השיווק האפשריות החל מפייסבוק,אינסטגרם,יוטיוב,גוגל,טאבולה, האוטבריין ועוד.

לפני שתשתלטו בכל המדיות האלא אנחנו נעבור איתכם צעד צעד ונראה לכם מה זה בכלל אומר להיות משווק דיגיטלי, מה ההבדל בין השיווק הישן לשיווק החדש.

נסקור את ההיתרונות והחסרונות בכל פלטפורמה, לאחר מכן נראה איך ניתן למצוא את הקהל יעד אותו אנחנו מחפשים, נלמד כיצד לבנות משפכי שיווק מטורפים.

אנחנו נראה כיצד ניתן להניע את הגולש לפעולה ע״י כתיבה שיווקית בסיסית וכתיבה שיווקית מתקדמת, כמובן כמובן שיש גם המון תרגול ומבחנים שצריך לבצע כדי שתדעו שאתם באמת מבינים את החומר.

התוכנית שלנו יוצאת מנקודת הנחה שאין לכם ידע בכלל ומשם מתקדמים איתכם צעד צעד בדרך אל ההצלחה שלכם להיות משווקים.

אנחנו עובדים עם חברות השמה שבסוף התהליך במידה ותרצו לעבוד כשכירים תהיה לכם את האפשרות.

יש לנו בנוסף ליווי של מנטור אישי חודש ראשון בחינם ולאחר מכן בתשלום במידה ותרצו לבחור בשירות זה.

אבל זה לא נגמר כאן, בנוסף לזה שתלמדו את מקצוע השיווק הדיגיטלי, אנחנו נותנים לכם עוד 3 קורסים מטורפים שיעזרו לכם להתמקצע בעוד מקצועות חדשים.

  • קורס קידום אתרים SEO
  • שיווק שותפים
  • בניית מוצר מידע

באקדמיית 2100 יש למעלה מ 70 שעות לימוד ומעל 300 שיעורים שבסופם תהיו עם מקצוע חדש ביד.

אני נותן לכם הזדמנות אחרונה ממש לפני שאתם יוצאים מהכתבה הזו להצטרף לסמינר רשת בחינם לגמרי!

בו תלמדו 4 דרכים פרקטיות שיעזרו לכם להרוויח כסף דרך האינטרנט.

הנה כמה עדויות של תלמידים שלי ומה הם חושבים עלי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

2 תגובות

  1. נרשמתי לסדנה חינם של שבוע
    לאחר קבלת התוכנית לא קבלתי שום דבר לא לינק ולא טלפון ולא שום דבר
    כאשר שלחתי מייל התגובה הייתה שמציעים לי מסלול פרמיום בתשלום
    האם הפרסום הוא תרמית ושקרי ?
    נא תגובתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *