המגמות המובילות לשיווק שותפים לשנת 2019 שעליכם לדעת עליהן

המגמות המובילות לשיווק שותפים לשנת 2019 שעליכם לדעת עליהן

היי חברים מה נשמע, כאן הדר אשוח.

בכתבה של היום נסקור את הטרנדים החמים בשיווק שותפים שצריך להשים לב אליהם ומתחילים לתפוס תאוצה ב 2019 ויובילו אותנו היישר אל 2020.

מבולבלים לאן הולכת שיווק שותפים בשנת 2019? המשיכו לקרוא כדי למצוא את המגמות האחרונות לשיווק שותפים.

עולם השיווק הדיגיטלי דינאמי ומשתנה ללא הרף. טכנולוגיות חדשות ומשנות משחק מוצגות מדי יום והדרך היחידה להתמיד היא להישאר בקיא ומעודכן.

הנוף של שיווק שותפים אינו שונה.

הוא גדל והתפתח ללא הרף והוא ימשיך לעשות זאת גם בשנים הבאות.

חלפו הימים שבהם שיווק שותפים נחשב רק לדרך מפוקפקת למכור תוספי תזונה.

זה הפך לאסטרטגיית שיווק דיגיטלית רצינית עבור חברות ברחבי העולם.

כיום הוא מהווה כ -16 אחוז מכלל מכירות המסחר האלקטרוני.

יתרה מזאת, ההערכות מציעות כי עד 2020 ההוצאה לשיווק שותפים תגיע לכדי 6.8 מיליארד דולר.

הצטרפות לתוכנית ההכשרה 2100 לשיווק דיגיטלי

שנת 2020 ממש מעבר לפינה. אם תמשיך בזה, יתכן מאוד שזו תהיה השנה שלך!

6 מגמות שיווק שותפים שאתה צריך לדעת לשנת 2019

טרנד לשיווק שותפים מס '1: שיווק משפיעים יגדל

עליית שיווק המשפיעים היא אדירה.

מספר גדול של אנשים מחפשים תוכן ברשת, וסומכים על התערובת הייחודית הזו של אנשים שנראים די בקיאים במה שהם מחפשים.

האנשים האלה אינם ידוענים.

הם אנשים אמיתיים המאשרים מוצרים ושירותים על סמך החוויות האמיתיות שלהם.

העניין בשיווק משפיעים גדל משמעותית במהלך השנים האחרונות.

בשנת 2017 שאילתות החיפוש למונח משפיע משפיעים היו 325% יותר לעומת השנה שקדמה לה.

יתר על כן, טוויטר מאמינה שמשתמשים סומכים על משפיעים באותה מידה כמו חבריהם.

אין ספק, אם אתה משווק שותפים, אינך יכול להתעלם מכך.

עלייה זו בשיווק המשפיעים נובעת מסיבות שונות.

אחת הסיבות לכך היא שהמשפיעים והבלוגרים האלה החלו להיות הבעלים של התוכן שלהם.

הם מבלוגים ומתעדים בקפדנות על התנהגויות הקניות שלהם, ומותגים החלו להכיר בתפקידים החדשים שלהם.

כמו כן, משפיעים משפיעים יותר על מסעות המשתמשים.

יש להם את הכוח להשפיע על מכירות ומשווקי היום, עם מגוון רחב של כלים לניתוח העומדים לרשותם, יודעים בדיוק איך זה קורה.

מחפש לנהל את מסעות הפרסום שלך עבור משפיעים בצורה יעילה יותר? הנה ארבע דרכים שתוכלו לעשות זאת:

  1. דע בדיוק מה אתה רוצה להשיג. זה יעזור לכם לשתף פעולה איתם בצורה יעילה יותר.
  2. בנה איתם מערכות יחסים. ספר להם מה אתם עושים. אתה יכול גם להציע להם דוגמאות בחינם.
  3. תן להם קצת תוכן לעבוד איתו. זה לא רק יקל עליהם, אלא גם יבטיח שהם יישארו עם התסריט הנכון עבור המוצר שלך. כדי לתת להם מקום להתאים את התוכן בצורה הטובה ביותר.
  4. לבסוף, וודא שהקצבת תקציב הולם לקמפיינים המשפיעים שלך. יהיה עליכם לבדוק אסטרטגיות שונות עם משפיעים שונים, אז היו מוכנים כלכלית.

טרנד לשיווק שותפים מס '2: חיפוש קולי יש חשיבות רבה יותר

עם האימוץ הגובר והולך של מכשירים חכמים כמו Google Home, Amazon Alexa, ועוזרי סמארטפון אישיים כמו סירי, חיפוש קולי צובר פופולריות אדירה.

ההערכות מראות שעד 2020 מחצית מכל החיפושים המקוונים יתבצעו באמצעות קול והמגמה תמשיך לעלות.

יתר על כן, 30% מהפעלות הגלישה באינטרנט לא יתבצעו על גבי מסכים, אלא באמצעות כלים של צד שלישי.

כאשר מכשירים בסיוע קולי ומופעלים הופכים פופולריים יותר ויותר, אתה, כמשווק שותפים, תצטרך לעצב מחדש את הגישה שלך לגבי חיפוש.

הנה כמה דרכים בהן אתה יכול למנף את החיפוש הקולי במסעות הפרסום העתידיים שלך:

  • כוונת המשתמש חשובה באופן קריטי כאשר הוא חושב על חיפוש קולי. כאשר המשתמש מקליד את השאילתה שלו, הוא עשוי להיות די ספציפי. לדוגמה, בעת חיפוש אחר חולצות, הוא / היא עלולים להקליד את הצבע והגודל של החולצה שרוצים. עם זאת, כשמדובר בחיפוש קולי, הם מדברים כמו בשיחה רגילה שעשויה להיות סובייקטיבית למדי. לדוגמה, הם עשויים לומר 'אני רוצה חולצת טריקו מסוגננת למסיבה'. משמעות הדבר שתצטרך לרכז את מאמציך במונחי החיפוש עם זנב ארוך. חקור כיצד הקהל שלך מדבר על המוצר או השירות שאתה מקדם.
  • מרבית החיפושים שבוצעו היום הם שאילתות מקומיות. ודא שאתה מבצע אופטימיזציה למקטע התוכן, ה- SEO והשאלות והתשובות עבור חיפוש מקומי.
  • טרנד מעניין נוסף הוא של חיפוש תמונות. במקום לספר לאנשים מה הם רוצים, אנשים יתחילו להעלות תמונות של מה שהם רוצים.
הצטרפות לתוכנית ההכשרה 2100 לשיווק דיגיטלי

טרנד שיווק שותפים מס '3: גישה נשלטת על נתונים תנצח

אנו חיים בעולם הנשלט על ידי נתונים.

כל דיון הנוגע למגמות עתידיות יישאר לא שלם ללא אזכור של ערימות הנתונים האדירות העומדות לרשותנו.

למעשה, 90 אחוז מכלל הנתונים בעולם נצבר בשנתיים האחרונות.

עם מספר גדל והולך של מכשירים, הנתונים ימשיכו לגדול.

מה המשמעות של זה עבור משווק שותפים?

איך אתה מבין את כמויות הנתונים המדהימות העומדות לרשותך?

לא משנה לאיזה חלק מנוף השיווק הדיגיטלי אתה שייך, ההצלחה שלך תלויה עד כמה הגישה שלך מונעת מנתונים.

עליכם להמיר נתונים לתובנות משמעותיות ולנקוט בפעולות בהתאם.

הנה כמה דרכים בהן אתה יכול למנף נתונים לטובתך:

  • תחילה עליך להגדיר מהם KPIs שלך. הם יכולים להיות כל ערך כולל הופעות, קליקים, הפניות או מכירות. אלה המספרים שכל פעילויות השיווק שלך צריכות להתאים אליהם.
  • נסה להבין מדוע כל מאמץ שיווקי אינו מתפקד כפי שהוא אמור. לדוגמה, אם מודעת התצוגה שלך הביאה לאלף הופעות ולא הגיעה ליעד ה -5,000 שלך, עליך לחפש מה עלול להשתבש. יכול להיות שיש בעיה עם המו"ל או שתצטרך להתאים את הצעת המחיר שלך.
  • וודא שאתה בוחן נתונים מזוויות שונות. זה עשוי לעזור לך להסיק מסקנות חדשות יותר ותובנות יותר.

טרנד שיווק שותפים מס '4: עדיפות ראשונה לנייד היא המפתח

השימוש בטלפונים ניידים וגישה לאינטרנט דרכו גדלו משמעותית במהלך השנים.

בינואר 2018 הגיע מספר משתמשי הטלפון הנייד הייחודי ל -3.7 מיליארד.

אנו יכולים להניח בבטחה כי אימוץ סלולרי ימשיך לעלות בשנים הבאות.

נראה גם שילוב נוסף של מציאות מוגברת או וירטואלית בפרסום לנייד.

כמשווק שותפים, עליך למנף את הפרסום במובייל במלואו.

בואו נסתכל על כמה צעדים מיידיים שאתה צריך לנקוט לקראת 2020:

  • גוגל ומנועי חיפוש אחרים הבינו את הפיכת האינטרנט למקום ידידותי יותר לנייד. זו הסיבה שאתה צריך לייעל את האתר שלך למכשירים ניידים.
  • קחו בחשבון זאת: טלפונים ניידים היוו 64 אחוזים מכל הקליקים על חיפוש בגוגל. המשמעות היא שאם אינך יוצר מודעות לנייד, אתה מבזבז הוצאה גדולה על מודעות. וודא שכל המודעות שלך ידידותיות לנייד כדי לספק את קהל הניידים ההולך וגדל, וזה בתורו ימקסם את ייצור ההובלה הסלולרית בשנת 2019.
הצטרפות לתוכנית ההכשרה 2100 לשיווק דיגיטלי

טרנד לשיווק שותפים מס '5: פרסום נייטיב ימשיך לשגשג עבור משווקי שותפים

פרסום מקומי היה יעיל בעבר עבור משווקי שותפים, והוא ימשיך להישאר נכס גם בשנת 2020.

שיתוף מידע באופן עקבי ורלוונטי הוא הטקטיקה האמיתית שמשווקי שותפים חייבים להמשיך להשתמש בהם.

מכיוון שגוגל שומרת על חווית משתמש, שיווק תוכן איכותי היא הדרך ללכת.

לאחר שפיתחתם תוכן נהדר, תוכלו ליצור מודעות מקוריות לקהלים ספציפיים שיש סיכוי גבוה יותר להמיר אותם.

טרנד לשיווק שותפים מס '6: בשנת 2020 תצטרך לחשוב מעבר ליוטיוב, גוגל ופייסבוק

זה שנים שגוגל ופייסבוק הם שני ענקי הנוף הדיגיטלי.

עם זאת, כוחם ההולך וגובר הוביל לאי שביעות רצון בקרב אנשים מסוימים.

לאחרונה התגברו החששות בנוגע לפרטיות וצנזורה.

זה הוביל אנשים לחפש פלטפורמות מדיה חברתית אלטרנטיביות.

אלטרנטיבה אחת כזו ל- YouTube היא REAL.Video.

מייק אדמס, מייסד אתר הרפואה האלטרנטיבית הפופולרית Natural News, הציג זאת. פלטפורמת הווידאו הזו מטרתה לבזר את פרסום הווידיאו.

ככל שיופיעו יותר ויותר פלטפורמות אלטרנטיביות אלה, משווקי שותפים יצטרכו למנף אותם ולהסתכל מעבר לגוגל, יוטיוב ופייסבוק.

הצטרפות לתוכנית ההכשרה 2100 לשיווק דיגיטלי

זהו חברים, אלו היו 6 הטרנדים החמים שצריך לשים לב אליהם בשנת 2019 וילוו אותנו היישר אל שנת 2020.

אם יש לכם שאלות נוספות, השאירו לי הודעה בתגובות ואשמח לענות לכם.

שלכם, הדר אשוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *