מדריך למתחילים: כיצד להצליח עם שיווק שותפים ב2020

מדריך למתחילים: כיצד להצליח עם שיווק שותפים ב2020

שיווק שותפים היא דרך קלה וגמישה ומתגלמת להרוויח כסף באינטרנט, ישנן לא מעט דרכים נוספות כמו דרופשיפינג ואחרות, אבל אם נעשה נכון, זו יכולה להיות דרך משתלמת להרוויח הכנסה על ידי הפקת תוכן יצירתי ובעל ערך.

על קצה המזלג, שיווק שותפים מאפשר לך לייצר רווחים מתוכן שלך על ידי קידום של מוצרים של חברות אחרות באמצעות קישורי שותף.

כשמישהו קונה מוצר או שירות בהתבסס על ההפניה שלך, אתה מרוויח עמלה קטנה ברכישה זו.

במאמר זה, נכיר את היסודות ונדון כיצד זה עובד בפועל.

אני אראה לך כיצד תוכל להפיק תועלת מהשימוש בה וניתן לך קצת עזרה בתחילת העבודה. בואו נתחיל!

היסטוריה קצרה של שיווק שותפים (ואיך זה עובד)

רווחים מהאתר שלך לא חייבים להיות מאמץ קשה או מתפשר.

למעשה, זה יכול להיות מתגמל להפליא, גם מבחינה כלכלית ויצירתית.

בנוסף, זה לא דורש הרבה עבודות רגליים הכרוכות בשיטות אחרות להרוויח כסף באופן מקוון.

שיווק שותפים כרוך בקידום מוצרים מספקים חיצוניים באתר האינטרנט שלך.

בעוד שההגדרות לפעמים משתנות, בדרך כלל ישנם שלושה או ארבעה גורמים המעורבים בהגדרת שותפים.

מכיוון שתנאים אלה יכולים להיות מבלבלים, בואו ניקח רגע כדי להבהיר את 'מי מי של שיווק שותפים:

השותף

ידוע גם בשם 'המשווק', זה האדם שמנהל אתר שמכיל קישורי שותף.

השותף מקבל עמלה על כל רכישה שנעשתה על ידי מבקרים שמצאו מוצר על ידי לחיצה על אחד הקישורים שלהם.

הצרכן

זהו מבקר באתר השותף, שלוחץ על קישור שותפים ומשלים רכישה (בין אם זה הפריט המקורי שמקודם, או משהו אחר מאותה חברה).

הרשת

הכוונה כשמדברים על רשת שותפים לפלטפורמה הפנימית או של צד שלישי שעליה מופעלת תוכנית השותפים.

המשמעות היא שהם אלה שמספקים את הקישורים שמשותפים לסניפים ומשלמים לסניף את העמלות שלהם.

המוכר

זו חברה שמוכרת מוצרים המשווקים על ידי השותף. במקרים רבים, הסוחר והרשת זהים, מכיוון שחברות מסוימות מנהלות תוכניות שותפים משלהן.

לשם הפשטות, אנו נשלב בין שתי הישויות האחרונות הללו לאורך כל שאר הדיונים כאן.

אם זה עדיין נשמע מעט מבלבל, בואו נראה דוגמא טיפוסית לחיים האמיתיים של אופן מכירה של שותפים עצמאיים:

משווק מפרסם פוסט בבלוג באתר. הפוסט הוא סקירה של זוג נעלי ספורט, שנמכרות על ידי הסוחר.

בתחתית הפוסט, השותף כולל קישור שמוביל לדף המוצר של נעלי ספורט.
צרכן קורא את פוסט הבלוג ומסקרן את הביקורת לוחץ על קישור השותף.

פעם אחת באתר הסוחר, הצרכן מחליט לרכוש את נעלי הספורט.
הסוחר מרוויח רווח מהמכירה ומשתף חלק מהכסף הזה עם השותף.

יתכן שאתה סקרן כיצד הסוחר יודע איזה משווק אחראי לרכישה.

זהו למעשה החלק הקל שכן לכל שותף ניתן קישור ייחודי העוקב אחר כל מוצר שהם מקדמים.

זה מאפשר לסוחר לעקוב אחר כל הפניות המשתמשות בעוגיות כדי להבטיח שהוא יודע בדיוק כמה כסף הרוויחו בזכות כל אחד מהמשווקים (ומה לשלם להם בתמורה).

כיצד שיווק שותפים יכול להועיל לך?

לפני שנמשיך כיצד הדברים יכולים להועיל לנו ואיך ניתן להתקדם, הנה מדריך נוסף שכתבתי על טרנדים בשיווק שותפים.

הפוטנציאל להרוויח כסף פשוט על ידי שיתוף קישורים כנראה נשמע כבר מפתה.

עם זאת, שיווק שותפים מגיע עם שלל יתרונות מעבר לזה.

בואו נסתכל על כמה מהדרכים העיקריות לכך שמשווק שותפים יכול להועיל לך ולאתר שלך.

ראשית, מדובר בעסק עם סיכון נמוך וזול.

המינימום היחסי להתחלה כשותף הוא ניהול בלוג, אתר אינטרנט או אפילו סתם פרופיל מדיה חברתית.

זה הופך אותה לשיטה מאוד חסכונית להרוויח כסף.

המשמעות היא גם שלא תצטרך לבצע הרבה מזומנים מראש, מכיוון שתוכל להתחיל בקטן ולהגדיל את מאמצי השיווק שלך לאורך זמן.

היבט משכנע נוסף של שיווק שותפים הוא בכך שהוא מאפשר לך להיות יצירתי, ולספק משהו מועיל באמת לקהל שלך.

מכיוון שאתה יכול להשתמש בקישורי שותפים די הרבה בכל מקום, אתה יכול להקים אתר ביקורת, לפרסם מאמרים ארוכי טווח או אפילו להפיק תוכן וידאו.

מכיוון שאתה מקדם מוצרים של חברות אחרות, אתה אפילו לא צריך לדאוג ליצור, לשלוח ולתמוך בפריטים בעצמך בפועל.

זה מעניק לך גם את החופש לבחור את מה שאתה מקדם.

במילים אחרות, זה מציע לך את המותרות להיות בררן.

לא רק שתחליט בדיוק עם אילו תוכניות לעבוד, אלא שברוב המקרים תוכל אפילו לבחור את המוצרים והשירותים האישיים שתרצה לקדם.

תמיד יש לך שליטה מלאה על מה שמופיע באתר שלך.

ואחרון חביב, שיווק שותפים יכול להיות מאוד משתלם (אם כי קחו בחשבון שזו לא תוכנית התעשרות-מהירה).

מכיוון שאתה מרוויח אחוז מכל מכירה שאתה מפנה אליה, אין תקרה מקסימאלית לרווחים.

משמעות הדבר היא שאם אתר השותפים שלך ממריא בגדול, אתה יכול בסופו של דבר להרוויח הכנסה פסיבית נהדרת.

עם כל זה בחשבון, כדאי שיהיה לך רעיון די ברור אם שיווק שותפים הוא משהו שתרצה להיכנס איתו.

עבור אנשים רבים היתרונות מדברים בעד עצמם.

עם זאת, לפני שתתחיל לפרסם קישורי שותף, ישנם מספר דברים שאתה צריך לזכור.

ככה עובד שיווק שותפים
ככה עובד שיווק שותפים

מה לקחת בחשבון לפני שאתה הופך למשווק שותפים

שיווק שותפים בהחלט מספק כמה יתרונות מרשימים, אבל זה לא אומר שאתה יכול לקפוץ פנימה ללא הכנה.

כדי להבטיח שהעבודה שלך כגורם משווק אינה מבוזבזת, תצטרך לעשות קצת תכנון ולהיות מודע לחסרונות הפוטנציאליים.

בהמשך נדבר על כמה מהשיקולים הללו.

עם זאת, הנה סקירה קצרה של מה שתצטרך לעשות:

מצא את הנישה הנכונה.

הנישה שלך קובעת את נושא האתר שלך, ובהרחבה, אילו סוגים של מוצרים ושירותים תקדם.

מכיוון שכך, מציאת נישה שהיא גם נוחה וגם בעלת פוטנציאל משתלם היא חיונית.
הבן כיצד לחשוף את קישורי השותפים שלך.

חובה שתיידע את המבקרים באתרך מכיל קישורי שותף.

אחרי הכל, קישורי שותף קשורים להנחיות ועדת הסחר הפדרלית בנושא המלצות.

בנוסף, להיות שקוף זו דרך חכמה לשפר את האמון באתר ובעסק שלך (שלא לדבר על מכירות).

הימנע מכל "גניבת עמלות" בכל מחיר.

ישנן מספר שיטות בלתי לגיטימיות להגדלת העמלות שלך, המכונות באופן קולקטיבי ו 'גניבת עמלות'.

עליך לוודא שאתה משתמש רק בקישורים נאותים שנחשפו בכל עת. אחרת, אתה עלול בסופו של דבר להיות הונאה שהשתמשה בגניבת סניפים כדי לגנוב 28 מיליון דולר מאיביי.

להבין שלהיות משווק זה לא 'אזל.' על ידי קידום של מוצרים של חברות אחרות, אינך אלא משכן בתכניות השיווק שלהן,

נכון? בעוד שיש אנשים שמניחים זאת, זה ממש לא נכון.

לאמיתו של דבר, מאפיין עיקרי של כל המשווקים המצליחים ביותר הוא שהם מספקים תוכן כנה ותובנה כדי להמשיך עם הקישורים שלהם.

מכיוון שאתה בוחר מה לקדם, אין צורך לכופף את האמת או לחבר את שמך למוצרים באיכות ירודה

להיות סבלני.

לבסוף, שיווק שותפים לעתים רחוקות מוביל להצלחה בין לילה.

במקום זאת, זה בדרך כלל דורש הרבה זמן ומאמץ כדי לייצר לאט לאט תנועה ולבנות קהל.

זה נכון במיוחד אם אתה מתחיל עם אתר חדש או עם תנועה נמוכה.

חיוני שלא תצפו לתוצאות מהירות ותהיו מוכנים להכניס את העבודה הדרושה בכדי להרחיב את האתר והעמלות שלכם.

אם תקדיש זמן לשקול את הנקודות לעיל בזהירות, זה ייתן לך בסיס איתן שעליו אתה יכול לבנות את הקריירה שלך בשיווק שותפים.

שיווק שותפים למתחילים (בשלושה שלבים)

כפי שכבר הזכרתי, לשיווק שותפים יש רף כניסה נמוך יחסית.

כדי לעזור לך להתחיל במהירות, אני הולך לעבור את הצעדים הראשונים להפיכת האתר שלך להצלחה.

שלב 1: בחר נישת שותפים מתאימה

אם אתה מתחיל אתר חדש, תצטרך לשקול באיזו נישה תעבוד.

הנישה באתר שלך קובעת איזה סוג של תוכן אתה יוצר, מיהו קהל היעד שלך ואילו סוגים של מוצרים תקדם.

מטבע הדברים, זה חיוני לבחור נישה כלכלית.

המשמעות היא שאתה צריך למצוא נושא שדי אנשים יתעניינו בו.

זה אולי נראה מסובך, אבל למעשה יש הרבה אפשרויות שאתה יכול לבחור מהן.

ביצוע מחקר מילות מפתח הוא גם רעיון חכם בשלב זה, כדי לברר אילו מילות מפתח מביאות לתנועה הרבה ביותר באמצעות מנועי חיפוש.

עם זאת, שלב זה לא נוגע רק למציאת הנישה שמשלמת הכי הרבה.

כדי להצליח, עליכם גם לכוון לנישה המתאימה לכם באופן אישי.

אם כבר יש לך ידע ועניין בתחום המיקוד שבחרת, אתה תהיה בעמדה ליצור תוכן סמכותי ומרתק, יחד עם קישורי שותף.

תהיה לך הבנה טובה יותר של הצרכים והרצונות של קהל היעד שלך.

זה חיוני מכיוון שזה עוזר לך לבנות אמון עם המבקרים שלך.

אם הם מרגישים שהם יכולים לסמוך על שיקול דעתך והמלצותיך, סביר יותר שהם ילחצו על הקישורים שלך ויבצעו רכישות על סמך ההצעות שלך.

לפיכך, בנישה הטובה ביותר תהיה הרבה צרכנים פוטנציאליים והיא תהיה משהו שתוכלו ליצור בהם תוכן בקיא ואמין.

שלב 2: מצא והירשם לתוכניות השותפים הנכונות

ברגע שיש לך נישה ואתר מוכן, הגיע הזמן לחפש תוכניות שותפים.

כפי שציינו קודם, תוכניות רבות מנוהלות ישירות על ידי סוחר, במטרה לקדם את מוצרי החברה שלהן.

כשאתם מחליטים לאילו תוכניות להירשם, ראשית עליכם לבדוק אילו מוצרים הם רוצים שתקדם.

והכי חשוב, הם יצטרכו להציע מוצרים הפופולריים בנישה שבחרת. לכן, חפש מותגים המדברים אל שוק היעד שלך, ובדוק אם הם מציעים תוכניות שותפים.

לדוגמה, אם האתר שלך עוסק בהפעלת אתרים, אתה יכול לחפש מארחי אתרים עם תוכניות שותפים משלהם.

בנוסף לתוכניות המונעות על ידי סוחר, ישנן גם רשתות סניפים ייעודיים, כמו Rakuten, Awin, CJ, and Pepperjam. תוכניות אלה כוללות מספר סוחרים שונים ואלפי מוצרים.

זה מאפשר לך גישה לסוגים שונים של מוצרים, מבלי שתצטרך להצטרף להרבה תוכניות.

אפילו לענקי מסחר אלקטרוני כמו eBay ואמזון יש תוכניות שותפים מצליחות משלהם.

באופן טבעי, חשוב למצוא תוכניות שישלמו אותך היטב.

אחרי הכל, אתה משקיע מאמץ רב בקידום מוצרים, ולכן אתה אמור לראות חלק לא מבוטל מהרווחים.

לפני שתירשם, זהו גם צעד חכם לחקור כל תוכנית ולראות אילו חוויות היו לשותפים אחרים.

אולי אפילו תמצא מועיל לחפש קהילת שותפים, כגון משווקים.

שם תוכלו לקבל עצות ועזרה מאלו שמפרסמים ומשווקים כבר זמן רב.

זה יכול להועיל במיוחד כשאתה מתחיל בתחום.

ואז, בעוד כמה שנים, אתה יכול להיות זה שעוזר למתחילים אחר להתחיל ממש כמו שאני עושה עכשיו.

שלב 3: הוסף קישורי שותף לאתר שלך

בשלב זה נרשמת לתוכניות שותפים הטובות ביותר בנישה שנבחרה בקפידה.

עכשיו הגיע הזמן באמת לעבוד, שמשמעותו שתף את קישורי השותף שלך.

איך אתה מיישם את הקישורים האלה באתר שלך באופן שונה, תלוי בסוג התוכן שאתה יוצר.

לדוגמה, אם אתה מנהל אתר ביקורת, הגיוני להכניס קישורי שותף רלוונטיים לביקורות שלך.

הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא פשוט לכלול אותם כקישורי טקסט בתוכן עצמו.

עם זאת, ניתן לראות בגישה זו מטעה, מכיוון שפחות ברור שאתה מקדם את המוצרים המדוברים.

טכניקה טובה יותר היא לשמור על קישורים מופרדים מעט מהתכנים העיקריים שלך.

לדוגמה, אתה יכול למקם אותם בסוף כל פוסט רלוונטי.

אתר הסרטים Birth.Movies.Death עושה זאת על ידי הצגת קופסאות עם מוצרים נלווים מתחת למאמריו.

הערה חשובה שחשוב לציין כאן, אחרת לירן המנהל SEO שלי יתעצבן אם אני לא אציין את זה.

שימו לב שגוגל לא אוהבת קישורי שותף באתר, היא אפילו יכולה להעניש אתכם על זה שאתם משתמשים בהם בצורה שיכולה להטעות את הגולש, לכן אם אתם מטמיעים קישור שותף בתוך טקסט, חשוב מאוד להגדיר את הקישור כקישור No Follow.

בהצלחה 🙂