ככה תתחילו לבנות ולקדם מוצר באינסטגרם

חשיפה | המדריך האולטימטיבי איך לבנות מוצר באינסטגרם ולקדם אותו ב-2020

רוצה ללמוד איך לבנות מוצר באינסטגרם וכיצד לנצל את אינסטגרם כדי לקדם איתו את המותג שלך?

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית המלהיבות והחמות ביותר.

לפני שנה החלטתי להתייחס ברצינות יותר לאינסטגרם.

פתחתי פרופיל עסקי ורציתי לקבל חשיפה רבה עבורו.

ראיתי באינסטגרם את ההתאמה המושלמת לגישה החזותית הממוקדת למדיה החברתית.

מכיוון שהיו לי אפס ידע והבנה לא ידעתי מאיפה להתחיל, הייתי צריך לבנות את המותג שלי מאפס.

לאחר כישלונות מרובים, למדתי כיצד לבנות מותג חדש מאפס תוך פחות משנה וחצי.

היום אשתף אתכם במה שלמדתי מבניית מותג מאפס.

נלמד את כל הטריקים שיעזרו לכם להרחיב את המותג שלכם באינסטגרם.

1. תגדירו מטרות

לפני שתפרסם את הפוסט הראשון שלך באינסטגרם, שאל את עצמך מדוע אתה רוצה שהמותג שלך יהיה שם.

מה הן המטרות שלך? מה אתה רוצה להשיג באמצעות אינסטגרם?

האם אתם:

  • מנסים להפיץ מודעות למותג
  • מנסים לגדל קהילה
  • רוכשים לקוחות חדשים
  • מתכננים ליצור קשר עם הלקוחות הנוכחיים
  • מנסים להגדיל את התנועה בבלוגים
  • מתננים להגדיל את הרושם ברשתות החברתיות

מבחינתי זו הייתה מודעות למותג; המיקוד שלי היה למצוא ולעזור לאנשים אחרים.

יעדים יכולים להגיע בצורות רבות ושונות, בהתאם למותג שלך.

הדבר הטוב הוא שהיעדים משתנים ככל שאתה גדל. אני ממליץ שיהיה אחד לפחות כדי להתחיל.

2. מצאו את המיקוד שלכם

לאחר שקבעתם את המטרות שלכם, אתם צריכים למצוא את המיקוד או הנושא באינסטגרם.

הטעות שאני רואה היא שאנשים פרטיים ועסקים לא עושים מיקוד.

כל מה שהם עושים זה לפרסם הצעות מחיר.

זה מתכון לאסון מכיוון שלא תוכלו להתבלט כך.

מצאו נושא שמתאים לאישיות שלכם.

בהתחלה התמקדתי אך ורק בשיווק שותפים.

חלקתי את הידע שלי מדי יום.

עכשיו לאט לאט עברתי לשתף גם קורסים.

הישארו עם נושא שמתאים למותג שלך.

אל תנסו להיות הכל בהתחלה. אנו רוצים שהעוקבים שלכם יידעו מי אתם ומה אתם עושים.

3. פרסמו תוכן איכותי

פרסום קבוע בכל אתר מדיה חברתית הוא חובה. אינסטגרם זהה. אם אתם רוצים להתבלט, אתם צריכים לפרסם תוכן על בסיס קבוע.

כשהתחלתי בפעם הראשונה פרסמתי כל יום.

הדרך בה אתם יכולים לעשות זאת היא לקיים לוח זמנים לפרסום ותכנון מראש.

אני ממליץ לפרסם פעם ביום ולהשתמש בתוכן של לפחות שבועיים לפני שתתחילו.

אם אתם רוצים לפרסם תוכן טרי, פשוט תעשו קידום לתוכן שלכם תמיד.

כלי לניהול מדיה חברתית כמו Agorapulse יכול לעזור לסדר את ההודעות מראש.

אני ממליץ להשתמש בפונקציה החדשה והפרסום הישירה שלהם.

זה פשוט לשימוש ומאפשר לפרסם, או לתזמן, לפרופיל עסקי באינסטגרם משולחן העבודה מבלי להפר את כל הכללים שלהם (בניגוד לאפליקציות אחרות שיש שם שמסכנות את הפרופיל שלך).

זה יכול לחסוך זמן רב לפרסום כל מה שצריך בפעולה ידנית אחת.

4. תהיו פעילים

כדי למתג את האינסטגרם, ולבנות מוצר באינסטגרם בצורה נכונה אתם זקוקים לקהילה.

הדרך היחידה לעשות זאת היא להיות פעילים.

אפשר לעשות זאת על ידי:

  • לעקוב אחרי אנשים אחרים
  • להגיב לפרופילים אחרים
  • לייק תמונות של אנשים אחרים
  • זה אולי נשמע בסיסי, אבל זה עובד!

טריק אחד שאני לומד כדי להתבלט הוא לתת לייק ך- 2-3 תמונות של מישהו ואז להשאיר תגובה שלישית.

זו דרך בטוחה להתבלט ולגרום להם לעקוב אחריכם. זה הרבה יותר אישי ולא מסכן את חשבון האינסטגרם שלך!

5. תנצלו את התיוגים

לקבלת השפעה מרבית, השתמשו בהאשטגים.

אני ממליץ לך למקסם את כל 30 האשטים במידת האפשר.

אם אינכם יודעים, תוכלו למעשה לפרסם 60 האשטגים בסתר באינסטגרם.

אם אינך יודע באילו האשטגים להשתמש, הטריק הוא לראות במה משתמשים משפיעים באינסטגרם או המתחרים שלכם בענף.

השימוש בהאשטאגים חשוב מכיוון שהוא נותן חשיפה כאשר אנשים גולשים בהאשטאגים כדי להסתכל בתמונות.

6. צרו תיוג למותג שלכם

כדי לבנות מוצר באינסטגרם חייבים להשתמש בתיוגים.

מהו האשטאג ממותג? זה ההאשטאג שלך. יצירת האשטאג ממותג היא דרך נהדרת לבנות מעורבות מיידית.

האשטאג ממותג הוא כאשר אנשים משתמשים בהאשטאג שלך כדי לקבל סיכוי להופיע בחשבון האינסטגרם שלך.

אנשים אוהבים לתייג דפים ולהשתמש בהאשטגים באינסטגרם כדי להציג אותם; אני מהאנשים האלה.

זו דרך להשיג חשיפה ולהשיג עוד עוקבים. אני עושה את זה כל הזמן, והוצגתי בכמה עמודים. זה אחד הטריקים הסודיים שלי.

ראשית, הזכר בפרופיל שלך שאנשים יופיעו אם הם משתמשים בהאשטאג שלך.

לאחר מכן, חפש hashtag פופולרי למדי שיש בו פחות מ- 50,000 פוסטים, עבור לתמונות האלה והתחל לעשות לייק לתמונות.

זו דרך בטוחה לגרום לאנשים לקבל הודעה על חשבונך.

זה יביא את העוקבים שלך ואת האנשים שאת התמונות שלהם אהבת להשתמש בהאשטאג ולפרסם תמונות שלהם מכיוון שהם ירצו להופיע בדף שלך.

7. צרו שיתופי פעולה

אחד הטריקים האהובים עליי למתג את חשבוני ולהגדיל את חשבוני בו זמנית הוא לשתף פעולה עם חשבונות אחרים עם מעקב ומעורבות דומים לשלי.

מה שאנחנו נעשה זה לפרסם תמונה, ובכיתוב שלנו, אנחנו נגיד משהו כמו 'אם אתה מחפש טיפים נוספים לסגנון כזה, עקוב אחר החבר שלי @ username.'

נחש מה? זה עובד! הלוואי שההייתי עושה את זה מוקדם יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *