איך לפתוח דף פייסבוק עסקי ב8 צעדים פשוטים

איך לפתוח דף פייסבוק עסקי ב8 צעדים פשוטים

אתה צריך דף עסקי בפייסבוק.

ראית את הנתונים הסטטיסטיים.

אתה יודע שלמעלה משני מיליארד משתמשים פעילים בחודש הופכים פייסבוק לפלטפורמה בלתי אפשרית להתעלם מכל עסק.

העובדה בפייסבוק מקלה על אנשים לגלות ולקיים אינטראקציה עם המותג שלך באופן מקוון.

אז בואו נסתכל כיצד ליצור דף עסקי בפייסבוק.

בצע את הצעדים הבאים ותוכל להפעיל את הדף שלך בסוף היום.

כיצד להגדיר דף פייסבוק לעסק שלך

צעד 1 – הרשמה

עבור אל facebook.com/business ולחץ על צור דף בפינה השמאלית העליונה.

תקבלו מספר אפשרויות של סוג עסק, כולל עסק או מקום מקומי, מותג או מוצר וסיבה או קהילה.

בחר את סוג העסק אליו אתה יוצר את דף הפייסבוק.

אם סוג העסק שלך נופל ליותר מאחת מאפשרויות הקטגוריה, בחר את הסיכוי שלקוחותיך לחשוב עליו כאשר הם חושבים על העסק שלך.

כשאתה לוחץ על סוג עסק תפתח תיבה שתבקש מספר פרטים נוספים, כמו שם העסק שלך, הכתובת שלך וקטגוריית הדפים שלך.

קשר את העסק שלך, את עצמך או את גורםך לקהילה העולמית של אנשים בפייסבוק. כדי להתחיל, בחר קטגוריית עמוד.

קטגוריות הן בעצם תת-סוגים בקטגוריה העסקית הגדולה יותר שכבר בחרת. כשאתה מתחיל להקליד בשדה הקטגוריה, תראה רשימה של אפשרויות קטגוריה אפשריות לבחירה.

מלאו את הפרטים שלכם ליצירת דף פייסבוק עסקי, אני פתחתי דף וקראתי לו הדר אשוח.
יצירת דף

כשתהיה מוכן, לחץ על התחל.

שים לב כי פעולה זו מעידה על הסכמתך לתנאים וההגבלות של פייסבוק לדפים עסקיים, לכן ייתכן שתרצה לבדוק את אלה לפני שתמשיך.

צעד 2 – העלאת תמונות

בשלב הבא תעלה פרופיל וכיסוי תמונות לדף הפייסבוק שלך.

חשוב ליצור רושם ראשוני ויזואלי טוב, אז בחר בחוכמה כאן.

וודא שהתמונות שאתה בוחר תואמות את המותג שלך וניתן לזיהוי בקלות עם העסק שלך.

תעלה תחילה את תמונת הפרופיל שלך.

תמונה זו מלווה את שם העסק שלך בתוצאות חיפוש וכאשר אתה מתקשר עם משתמשים, ומופיעה גם בפינה השמאלית העליונה של דף הפייסבוק שלך.

אם אתה מותג גדול, השימוש בלוגו שלך הוא כנראה דרך בטוחה.

אם אתה ידוען או איש ציבור, תמונה של הפנים שלך תעבוד כמו קסם.

ואם אתה עסק מקומי, אולי תמונה מצולמת של הצעת החתימה שלך היא שתאפשר לעוקב או לקוח פוטנציאלי ליצור קשר באופן מיידי.

תמונת הפרופיל שלך תופיע כריבוע בדף הפייסבוק שלך, אך תיחתך למעגל במודעות ובפוסטים, אז אל תכניס שום פרט קריטי בפינות.

לאחר שבחרת אחת מעולה, לחץ על העלה תמונת פרופיל.

אולי יעניין אתכם גם >> שיווק שותפים

עכשיו הגיע הזמן לבחור את תמונת השער שלך, את התמונה הבולטת ביותר בעמוד העסקי שלך בפייסבוק.

תמונה זו צריכה לתפוס את מהות המותג שלך ולהעביר את אישיות המותג שלך.

הוא יציג בגודל 820 x 312 פיקסלים בשולחן העבודה או 640 x 360 פיקסלים בנייד.

התמונה צריכה להיות ברוחב של לפחות 400 פיקסלים וגובהה 150.

לאחר שבחרת תמונה מתאימה, לחץ על העלה תמונת שער.

שלב 3 – חקרו את הדף שלכם

 הדף שלך חי, גם אם הוא דליל ביותר.

בשלב זה תתבקש לבצע סקירה מהירה של מספר תכונות.

אלא אם כן אתה כבר מודע היטב לאופן פעולתם של דפי העסקים של פייסבוק, אנו ממליצים ללחוץ על ההנחיות, רק כדי שתדעו איפה הכל.

זה לוקח רק כמה שניות.

כמובן שלמרות שהשלד של דף הפייסבוק לעסק שלך קיים עכשיו, עדיין יש לך לעשות קצת עבודה לפני שתשתף אותו עם הקהל שלך.

צעד 4 – הוספת תיאור

זו ההזדמנות שלך לספר לאנשים על העסק שלך.

זה צריך להיות רק כמה משפטים (מקסימום 155 תווים), כך שאין צורך להרחיב כאן יותר מדי.

לחץ על הוסף תיאור קצר, ואז פשוט שתף את מה שהלקוחות שלך צריכים לדעת בצורה ברורה ותמציתית ככל האפשר.

אתה יכול להוסיף תיאור ארוך יותר בהמשך.

לחצו על שמור.

צעד 5 – צרו משתמש לדף

שם המשתמש שלך, המכונה גם כתובת האתר של הדף שלך, הוא איך אתה אומר לאנשים היכן למצוא אותך בפייסבוק.

שם המשתמש שלך יכול להיות באורך של עד 50 תווים, אך אל תשתמש בתווים נוספים רק בגלל שאתה יכול.

אתה רוצה שיהיה קל להקליד וקל לזכור. שם העסק שלך או גרסה ברורה כלשהי ממנו הוא הימור בטוח.

לחץ על צור שם משתמש לדף שלך כדי להגדיר את כתובת האתר שלך.

כשתסיים, לחץ על צור שם משתמש.

תופיע תיבה שתראה לך את הקישורים שאנשים יכולים להשתמש בהם כדי להתחבר לעסק שלך בפייסבוק וב- Messenger.

לחץ על אישור כדי להמשיך למלא את הפייסבוק שלך לפרטי הדף העסקי.

צעד 6 – השלימו את פרטי האודות שלכם

למרות שאתה עשוי להתפתות להשאיר את הפרטים למועד מאוחר יותר, חשוב למלא את כל השדות בקטע של דף הפייסבוק שלך אודות מההתחלה.

מכיוון שפייסבוק היא לעתים קרובות המקום הראשון בו לקוח מקבל מידע אודותיך, שכן יש את כל זה חשוב ביותר.

אם מישהו מחפש עסק שפתוח עד 9 ואינו יכול למצוא מידע זה בדף שלך, הוא בוודאי ימשיך לחפש עד שימצא מקום אחר שעתיד לצאת יותר.

כדאי גם לפרט מידע על פרוטוקול ה- Facebook Messenger שלך, כגון שעות המקוונות של נציגי שירות הלקוחות שלך וזמן תגובה משוער.

כדי להתחיל, לחץ על אודות בתפריט השמאלי של דף הפייסבוק שלך.

ממסך זה תוכלו להוסיף או לערוך את פרטי העסק הספציפיים שלכם, כמו תאריך ההתחלה, פרטי הקשר וחשבונות חברתיים אחרים.

בהתאם לסוג העסק שלך, יתכן שתוכל להוסיף פרטים ספציפיים כמו תפריט או מידע על טווח המחירים שלך והאם אתה מציע חניה לשירותים.

זהו גם המסך בו תוכלו להוסיף תיאור ארוך יותר של העסק שלכם.

לחץ על ערוך סיפור בצד ימין של הדף כדי לספק תיאור מפורט של מה העסק שלך מציע ללקוחות ומדוע הם צריכים לאהוב או לעקוב אחר הדף שלך.

זהו מקום נהדר לקבוע ציפיות לגבי האופן שבו תתקשרו עם מעריצים דרך עמוד הפייסבוק שלכם למטרות עסקיות, ולהציע סיבה משכנעת עבורם לעסוק אתכם ברשת.

כדי לציין את מיקום ושעות העסק שלך, לחץ על ערוך פרטי דף בפינה השמאלית העליונה של המסך.

שלב 7  – צרו פוסט ראשון

לפני שתתחיל להזמין אנשים שיאהבו את דף הפייסבוק של העסק שלך, תרצה לוודא שאתה משתף תוכן חשוב.

אתה יכול ליצור כמה פוסטים משלך, או לשתף תוכן רלוונטי ממובילי מחשבה בענף שלך.

אתה יכול גם ליצור סוג ספציפי יותר של פוסט, כמו אירוע או הצעת מוצר – פשוט לחץ על הכרטיסיות בראש תיבת הסטטוס כדי להציג את כל האפשרויות.

וודא שכל מה שתפרסם מציע ערך עבור המבקרים שלך כאשר הם מגיעים לדף הפייסבוק שלך, כך שהם יהיו נוטים להישאר סביבם.

הדף העסקי שלך בפייסבוק מייצג כעת נוכחות מקוונת חזקה שתגרום ללקוחות ואוהדים פוטנציאליים להרגיש בנוח לקיים איתך קשר.

8 – התחל מעורבות

עכשיו אתה מוכן לתת לדף העסקי שלך בפייסבוק קצת דחיפה.

הזמן משפחה וחברים לחבב את הדף.

השתמש בערוצים האחרים שלך, כמו אתר האינטרנט שלך וטוויטר, כדי לקדם אותו.

הוסף סמלי לוגו "עקוב אחרינו" על חומרי הפרסום ו / או חתימת הדוא"ל שלך.

אם אתה מרגיש בנוח עם זה, אתה יכול אפילו לבקש מהלקוחות שלך לבדוק אותך גם בפייסבוק.

זהו חברים אלו היו הצעדים לפתיחת דף פייסבוק עסקי ראשון, אם יש לכם שאלות נוספות השאירו לי הודעה בתגובות.

שלכם, הדר אשוח.