רוצה להגדיר נוכחות עסקית בפייסבוק אבל לא רוצה להיות נוכחות אישית?

אין בעיה!

מאפיין מעט ידוע בפייסבוק הוא היכולת ליצור חשבונות עסקיים.

עם זאת, אם כבר יש לך חשבון אישי, זכור כי אינך יכול ליצור חשבון עסקי נפרד.

עם זאת אם תרצה להימנע מהקמת חשבון אישי וברצונך לשמור על דברים מקצועיים, תוכל לנקוט בכמה צעדים כדי להגדיר את התצורה של הדברים.

מהחשבון העסקי תוכלו לנהל קמפיינים פרסומיים בפייסבוק כמו גם דפי פייסבוק.

כדי להגדיר את החשבון העסקי שלך, כל שעליך לעשות הוא ליצור מודעה בפייסבוק או ליצור דף פייסבוק.

לאחר שיצרת את הדף או הפרסומת, פייסבוק תבקש ממך להזין את פרטי הכניסה שלך או את האפשרות לבחור "אין לי חשבון פייסבוק."

בשלב זה כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובת הדוא"ל העסקית ואת התאריך שלך. לידה.

זהו זה!

עכשיו יש לך חשבון עסקי בפייסבוק.

דבר אחד שכדאי לזכור הוא שאם יש לך חשבון אישי ועובר את התהליך הזה, יש סיכוי טוב מאוד שפייסבוק תסגור את שני החשבונות. במילים אחרות: אל תיצור חשבונות מרובים.

קיבלתי אימיילים מרובים מאנשים שלא רוצים להקים חשבונות אישיים, אם כי עבור אותם אנשים שלא חקרו את פייסבוק, תוכלו להמשיך ולהקים חשבון עסקי.

אמנם אני חושב שפרסום בפייסבוק או יצירת דף לא הגיוני מבלי להבין היטב כיצד פועלת פייסבוק, אבל החברה לפחות סיפקה את האפשרות למי שלא רוצה חשבון אישי.

אולי יעניין אתכם גם >> המגמות המובילות בשיווק דיגיטלי

יש לכם שאלות נוספות השאירו לי הודעה בתגובות ואשמח לעזור לכם

שלכם, הדר אשוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *