ההבדל הגדול בין דרופשיפינג לשיווק שותפים

האם שיווק שותפים ודרופשיפינג זה אותו דבר?

השאלה שלך היא לא נכונה , אין הבדל בין מסחר אלקטרוני לדרופשיפינג

מסחר אלקטרוני זה הקטגוריה שאליה נכנס תחום הדרופשיפינג.

מסחר אלקטרוני  = E-commerce זה בעצם עסקאות המתבצעות באופן אלקטרוני באמצעות תקשרות מחשבים.

לשאלה ששאלת מה יותר משתלם דרופשפינג או שיווק שותפים, זה הכל תלוי במה אתה מחפש.

מודול הדרופשיפינג עובד ככה:

יש לך לקוח שנמצא בחנות שלך והוא רוכש ממך מוצר.
רק ברגע שהוא מבציע ממך קניה, אתה קונה את אותו מוצר בול מהספק שאיתו אתה עובד, את פרטי המשלוח במקום להכניס את שלך, אתה מכניס את הלקוח שקנה ממך.

אתה מתמחר את אותו מוצר יותר יקר ואת ההפרש מהמכירה אתה משאיר אצלך.

הלקוח לא יודע שאתה מזמין לו מספק אחר ואתה זה שעומד מולו ואחראי על איכות המוצר השילוח וההגעה שלו בזמן.. זה מבחינת הלקוח.

יש כאלו שיגידו אז למה שהלקוח לא ילך פשוט לספק באמזון או איביי ויקנה ממנו ביותר זול, גם על זה יש תשובה, אם תציג את המוצר שלך בצורה טובה תשתמש בתמונות הנכונות ובטקסט הנכון, אנשים יקנו הם תמיד קונים, לרובם הגדול אין כח להתחיל לחפש עכשיו את המוצרים ביותר זול, זה זמין להם הם אמפולסיבים הם יקנו עכשיו, אתה בישראל תראה להם אמריקה!

דבר נוסף , כשאתה מגיע לחנות בשכונה שלך למה אתה קונה ממנו בקבוק קולה ולא הולך ישירות למפעל וקונה סטוק, (חוץ מזה שקוקה קולה לא תמכור לך כי היא עובדת רק עם עסקים), פשוט מאוד זה זמין לך זה מתחת לבית.

ככה עובד גם המודול הזה , בעל החנות שלך קונה את הבקבוק מקוקה קולה בזול ומוכר לך ביותר יקר , את ההפרש הוא משאיר אלו.



ההיתרונות:
1. אתה לא מתעסק עם כל האופרציה של אריזה ושילוח המוצר
2. אתה לא צריך להחזיק את המוצרים פיזית אצלך
3. אתה לא צריך מחסנים לאחסן את המוצר.
4. אתה מוציא כסף רק ברגע שנכנס לך כסף (אזי בוצעה מכירה).

החסרונות:
1. אתה תלוי בספק תמיד.
2. המון מתחרים מאותה נישה.
3. הוצאות על שיווק גבוהות מאוד.
4. בסכנה לביקורות רעות.
5. התעסקות מרובה עם לקוחות.


איך עובד המודול של שיווק שותפים

במודול הזה ישנם 3 אלמנטים המעורבים בכל התהליך

המפרסם – הוא בעל המוצר
רשת השותפים – אלה עולים ההצעות
המשווק – זה שמשווק את ההצעה ומרוויח עמלה בהתאם לאופי הצעה (מכירה,ליד,אחר).

המפרסם הוא בעל המוצר יותר קשר עם תוכנית שותפים מבקש ממנה להעלות ההצעה שלו לרשת, הוא זה שגם קובע כמה יקבל המשוק עמלה על כל מכירה.
הרשת – לוקח מהמפרסם תשלום חד פעמי או חודשי קבוע עבור ההצגה של ההצעות שלו ברשת ומפרסמת אותו.
המשווק – נרשם לרשתות האלה בחינם משוק את המוצרים שיש לרשת להרוויח ומקבל עמלות עליהן.

WIN WIN לכולם!

המפרסם – חוסך המון בעלויות שיווק אנחנו עושים את זה בשבילו, ויש לו יותר זמן להתעסק עם לקוחות ושיפור המוצר.
הרשת – מרוויחה עמלות מהמכירות שאנחנו מבצעים גם.
המשווק – הרשמה בחינם, כמעט ואין הוצאות , אלה אם בחרנו בפרסום ממומן.

כולם מרוצים!!

יתרונות בשיטה
1. אין צורך להתנהל מול לקוחות.
2. אין צורך לנהל את המוצר
3. עלות השקעה מינימלית
4. פוטנציל רווח גבוהה.

החסרונות
1. לא תתעשר מזה אבל זה אחלה הכנסה פסיבית
2. במידה ואתה לא עושה קידום ממומן, באורגני לוקח זמן.
3. קושי בפרסום ההצעות שלא בצורה ממומנת.

למידע נוסף על שיווק שותפים.

מקווה שפחות או יותר ככה עשיתי לכם סדר בבלאגן , ואתם מבין בדיוק מה ההבדלים בין המודולים, אם יש לכם עוד שאלות תרגישו חופשי לשאול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *